FALSAFAH ATAS PAGAR:Pembangkang Tidak Kuat Sebaliknya Barisan Nasional Lemah - SELANGOR POST

UTAMA

VIDEO

POLITIK

HIBURAN

BERITA SEMASA

PENA PENGARANG

JENAYAH

SUKAN

» » » FALSAFAH ATAS PAGAR:Pembangkang Tidak Kuat Sebaliknya Barisan Nasional Lemah

SEORANG pemimpin sudah tentu akan menghadapi ancaman musuh dari dalam dan luaran yang benci,dengki khianat pasti akan tidak senang melihat orang lain aman.

Menghadapi peperangan dari pembeci dan pengkhianat memerlukan satu pasukan yang taat dan tekun dengan tugas-tugas yang diamanahkan.

Kalau dibiarkan,seorang pemimpin yang baik akan menjadi buruk kerana coretan sang pendengki dan pengkhianat yang TERUS melahirkan fitnah tidak dapat diselia sekiranya tiada pasukan melawan pengkhianat-pengkhianat dalam dan luar kumpulan.

Dalam konteks moden,bahan sebaran fitnah dari pendengki atau layak digelar pengkhianat sangat senang diperolehi,buka sahaja laman sosial pasti akan baca posting fitnah.

Tidak hairanlah sekiranya seorang pemimpin mana-mana negara mewujudkan pasukan penagkis dan penyerang bagi menghurai segala serangan musuh.

Hari ini mana-mana pemimpin sangat mengambil berat terhadap persediaan pasukan penangkis secara berkumpulan yang dikawal selia kerana musuh yang ada tidak kurang hebatnya.

Malaysia juga tidak kurang hebatnya apabila ketua kerajaan sentiasa dipalu di godam sesuka mak bapak iblis,apa sahaja pasukan pembusuk hati sanggup lakukan sehingga tidak segan silu mengaibkan ketua kerajaan.

Walaupun undang-undang sedia ada telah menghukum pembangsat-pembangsat ini ia tetap bercambah bagaikan cedawan selepas hujan.

Dunia semakin kedepan dengan pelbagai kecangihan teknologi di zaman IT ini,bukan sahaja alat siar raya,malah perhubungan melalui suara dan huruf serta rupa wajah juga semakin canggih.

Oleh itu pasukan penagkis yang ditubuhkan dan dikawal inilah memikul tanggungjawab besar merungkai segala kepalsuan yang disebar musuh,dan tidak hiaranlah posting atau artikel sentiasa diperbaharui di portal atau laman-laman sosial lain.

Kata seorang sahabat,memang aku kini ada elaun buat kerja-kerja tangkisan,namun sebenarnya tidak berbaloi memandangkan masa 24 jam sangat berguna bagi aku untuk membantai atau membalas balik segala hujah-hujah palsu puak-puak pembangsat negara.

"Namun demi sebuah parti keramat orang Melayu,dan agama serta keamanan semua bangsa aku sanggup melakukan,katanya.

"Aku sudah lama bergiat dalam bidang sosial dah lebih 10 tahun bermula dari blogspot,youtube sehinggalah FB,twitter dan Instagram,pada masa itu tidak ramai dikalangan orang-orang Barisan Nasional yang MEMPOLER benda alah ni,dan pada masa itu bukanya ada elaun,tambahnya.

"Kini barulah aku dihargai dan dibayar elaun dan aku berterima kasih walaupun elaun yang diterima hanya cukup memutarkan roda motor buruk yang masih setia dengan aku,ceritanya panjang lebar kepada penulis.

Seorang lagi penangkis memaklumkan,dia pada asal hanya suka-suka dengan media sosial,beliau yang mengakui mula berjinak-jinak dengan media sosial pada 2004 .

"Berbalah secara online di ruangan komen dengan bebudak pembangkang sudah lali sangat dah,KENA MAKI anjing UMNO dan ber macam-macam lagi itu pekara biasa,kini beliau akui hanya guna Facebook dan blogspot sahaja tempat menjawab pembohongan puak-puak mabuk tak minum arak,katanya sambil gelak.

"Elaun yang dapat cukuplah buat lepak-lepak di kedai kopi,tak banyak pun hanya boleh buat minum bersama-rakan lain.syukurlah kerana ada yang perihatin dan ambil tahu orang seperti kami,kalau tak der elaun pun,buat kerja juga untuk membantu kerajaan dan pemimpin,kerana ia bermula pada zaman orang lain jarang berminat dengan medium media sosial yang semakin popular ini,katanya.

"Masa aku mulai kerja bantai pembangkang bukanya ada elaun,tapi semuanya berjalan lancar dengan suka rela.katanya sambil gelak mengimbau kisah lama.

"Sebenarnya,pembangkang tidak kuat serangannya,tapi pasukan penagkis pro kerajaan lemah dan tidak hairanlah,ada yang kata,pembangkang tidak kuat sebaliknya Barisan Nasional yang lemah,tambahnya mengakhiri bicara bersama penulis.

«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply

AMARAN!!!! Komen jahat akan di padam,