Sunday, August 6, 2017

"Tada Sabotaj dan Berlaku Kecoh Ketika Najib Datang Shah Alam"

Musang Maya (Nur Shila)     11:24:00 PM    

Berita viral di Facebook kononya ada pihak yang membawa unsur sabotaj setelah apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib akan hadir di Shah Alam bagi merasmikan mesyuarat perwakilan Umno bahagian itu.


Posting Dari Facbook-Bila DSN nak turun Shah Alam ... bukan saja unsur sabotaj dari luar sahaja yg kena hadapi...unsur khianat dari dalam pun menjadi jadi....siapa yang nak kita pertanggungjawabkan🤔
Dikhabarkan mereka ini ahli BN dan UMNO.
Pihak penganjur tolong ambil cakna.





Cuba tengok screen shoot diatas,adakah kata-kata itu berunsur sabotaj.ia sebenarnya tidak berkaitan dengan kehadiran pm najib dan parti sebaliknya ada kaitan dengan ketua bahagian shah alam.

Nak bagi tahu kepada yang tak tahu,masyarakat india di shah alam bukan nilai RM15 ringgit atau RM20 sekiranya sesiapa dari kalangan pemimpin parti politik yang memerlukan tenaga mereka dan ketua bahagian tahu punca sebenar status itu dikeluarkan "BN shah alam tak boleh menang ni macam..sebab ketua bahagian tak boleh harap #Tunggu PRU  #cari india jika perlu".


ini standard komen kaki bodek ketua bahagian-Dulu puak mata sepet lani puak gang dari film tamil pulak apa jawapan mic konon sokong BN DSN itu tanda taufan akan melanda.

biasalah,tak tahu apa-apa tapi nak komen juga,sedangkan hal sebenarnya bukanya masalah parti,masalah yang ditmbulkan adalah masalah ketua bahagian dan pengundi india yang masih setia dengan BN.

Agaknya kaki komen itu tak tahu berapa ramai atau berapa persen masyarakat india shah alam undi bn pada pru13 lalu,dan bn kalah bukan sebab masyarakat india dan cina tak undi bn sebaliknya orang melayu sendiri yang tidak undi,faktanya pengundi shah alam 70% peratus adalah melayu,,jadinya dah lah bodoh pi tunjuk bodoh secara terbuka di fb tu buat apa.


Ini komen orang sama tapi lagi bodoh,DSN kena bagi dedak apa pulak kali ni kesian PM kita sentiasa di uji

Umno shah alam memang memiliki kaki komen bodoh tak tahu apa-apa sebab,nak ikut komen,nak bodek ke,...kalau nak bodek pun biar kena isu.

Apa yang berlaku tiada kena mengena dengan DSN dan MIC shah alam,ini antara ketua bahagian umno shah alam yang tak pandai baiki kerosakan,apa yang dia tahu nak menang,,boleh menang ke,sedangkan pengundi shah alam kini dah bertambah seratus lima belas ribu orang dengan melayu masih 70% mendahului kaum lain.


Isu yang viral tidak kaitan dengan nak sabotaj dsn datang shah alam,sebaliknya ketua bahagian dengan orang -orang yang mahu dibayar RM 15 ringgit .lain kali kalau tak nak jadi ahli umno bodohh shah alam tolong siasat dahulu apa puncanya...


Ini komen orang sebelah kubsa yang kuat sembang,,macam bodoh lah pulak-Hehehe dah tahu siapa belakang dia orang...

 yang bestnya,orang kuat ketua bahagian gi jawab macam lahanat,nak tutup cerita sebenar ke?..rasanya dia patut diam kerana dia tahu hal sebenar.




Noh omar kena didik lagi orang-orang bodoh supaya jadi orang cerdik umno yang bermutu...

0 comments :

AMARAN!!!! Komen jahat akan di padam,

© 2018-2020 SELANGOR POST. . BEBAS DAN DIYAKINI .