Wednesday, August 17, 2016

Perangai Umat Melayu Tak Suka BN Salahkan Najib

Johari Seman     8:26:00 PM    


Inilah perangai umat Melayu,tak mahu undi BN kerana Najib,kalau macam tu,anaknya nanti tak dapat jodoh keran perempuan atau laki-laki yang tak mahu peluk batang tubuh anaknya...inilah bodoh hamlau

sumber-Selangor,Merayau memang kesukaan aku,jadi kutu rayau memang aku tak suka,hari ni 4 jam aku merayau di ibu kota Kuala Lumpur,lepas tu aku ke Gombak.

Di Gombak aku hilang arah tujuan,entah nak gi mana setelah kawan pula ada hal penting dan dia tak boleh jumpa aku.

Aku ambil keputusan gi Cheras,sampi sana dah nak pukul lima petang,,aku call member mintak dia datang diwarong tak jauh dengan rumahnya dibandar Tasik Selatan.

Lebih kurang 10 minit kawan aku pun sampai..dia minta teh tarik aku pula limau ais,,dalam borak2 entah macam mana dia tetiba heret kearah politik lepas itu Mahathir dan Najib pula.

Dalam banyak2 ungkapan semasa borak itu,,Kata kawan aku,dia tak akan undi BN lagi selagi Najib jadi PM,..aku diam sahaja dan tak ada sebab untuk aku halang kehendaknya.

Cuma aku tanya satu soalan..kenapa pula maca tu,,dia jawab,cukuplah aku jadi abdi Umno semasa Najib PM dan PRU 14 nanti BN tak akan rasa lagi undi anak beranak aku..

Itu suara pengundi BN sejak awal boleh mengundi,tapi ubah fikiran kerana tidak setuju dengan Najib..
Sebab itu aku suka merayau,,setidak2nya aku ada maklumat untuk disampaikan kepada semua.

0 comments :

AMARAN!!!! Komen jahat akan di padam,

© 2018-2020 SELANGOR POST. . BEBAS DAN DIYAKINI .